تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
دلیل اینکه شما باید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید
دلیل اینکه شما باید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید
دلیل اینکه شما باید خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید
فناوری با گذشت هر روز پیشرفت می کند و داشتن خانه های هوشمند ضروری است . در گذشته ، خانه های هوشمند به عنوان بخشی از سبک زندگی لوکس شناخته می شدند ، اما امروز آنها بخش مهمی از زندگی ما شده اند . در این مقاله ، ما قصد داریم به برخی از دلایل اصلی که چرا شما باید خانه خود را تبدیل به یک خانه هوشمند کنید بپردازیم .

• کارایی : با یک دکمه لمسی یا برنامه تلفن همراه ، می توانید ابزارها یا سیستم های متعدد را کنترل کنید . با استفاده از دستگاه هوشمند ، شما می توانید گرمایش و سرمایش خود را فعال کنید و نور را با یک کلیک از هر نقطه از جهان در خانه خود روشن یا خاموش کنید . این روش ، علاوه بر کارایی ، به شما کمک می کند در مصرف برق صرفه جویی کنید .

• راحتی : خانه های هوشمند زندگی شما را راحت می کنند ؛ شما مجبور نیستید که در سراسر خانه برای انجام کارهای مختلف حرکت کنید . با دستگاه های هوشمند ، شما می توانید تمام عملیات خانگی را از طریق برنامه ها انجام دهید در حالی که راحت روی صندلی یا در رختخواب نشسته اید .

• آرامش ذهن : یک خانه هوشمند ، یک راه اصلی برای آرامش ذهن است ؛ شما می توانید از دستگاه هوشمند برای بررسی درها ، پنجره ها ، سنسورهای آب آشامیدنی و غیره استفاده کنید . علاوه بر این ، شما همچنین می توانید درب پارکینگ خود را به درستی از طریق نرم افزار ، باز یا بسته کنید و همچنین مجبور نیستید در زمان بیرون رفتن از منزل ، به بررسی تمام موارد ایمنی و امنیتی بپردازید .

• سفارشی سازی : خانه های هوشمند همچنین به شما اجازه می دهد که وسایل الکترونیکی را به طریقی که دوست دارید تنظیم نمایید . همینطور شما می توانید ورود نور خورشید به فضاهای داخل خانه را بنا به دلخواه خود و بنا بر نیاز ، به طور خودکار در یک زمان خاص تنظیم نمایید . تنظیم روشنایی داخلی و همچنین نورپردازی در فضای باز به انتخاب شما از دیگر مزایای هوشمندسازی خانه شماست . به طور مثال ، شما می توانید هر یک از اقلام الکترونیکی مورد نظر خود را بنا بر سفارش خود ، تنظیم کنید تا برنامه های خاص را در زمان های مختلف اجرا کنند .


به غیر از این مزایا ، برخی از دلایل ضروری دیگر نیز وجود دارد که لازم است شما خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنید :
• امنیت : نا امنی و سرقتهای کوچک و بزرگ ، اکنون بسیار رایج است و در این دوران هر کس می خواهد خانه خود را امن سازد . خانه های هوشمند به شما اجازه می دهد که خانه خود را امن و همچنین به شما اجازه می دهد تا از طریق تلفن های هوشمند خود به راحتی امنیت را نظارت کنید

• صورتحساب سودمند : در دنیایی که روز به روز همه چیز گرانتر می شود و مردم همواره نگران این هستند که آیا از عهده هزینه ها و صورتحساب ها بر می آیند یا نه ، خانه هوشمند تضمین می کند که شما صرفه جویی در برق و کاهش هزینه های برق و آب خود را خواهید داشت . اغلب مشاهده می شود که چراغ ها به دلیل خستگی شما و اینکه حوصله رفتن تا کلید چراغ را ندارید ، روشن میمانند . یک خانه هوشمند به شما این امکان را می دهد که چراغ ها و سایر وسایل الکترونیکی را حتی زمانی که در رختخواب هستید و خوابیده اید ، خاموش کنید . این امر به شما کمک میکند تا مقدار قابل توجهی ، در مصرف برق صرفه جویی کنید .

• آلارم های ایمنی در خانه های هوشمند : آتش سوزی از حوادثی است که می تواند خانه شما را نابود کند یا به زندگی عزیزان و خانواده شما آسیب رساند . سیستم های هوشمند خانه می توانند برای پیشگیری از چنین حوادثی از طریق هشدارها و اعلان هایی که می توانند در زمان مقتضی ، شما را آگاه سازند ، برای نجات زندگی شما اقدام کنند .
اگر به دنبال ارتقاء خانه خود به یک خانه هوشمند هستید ، همین امروز با یکی از اعضای تیم حرفه ای ما صحبت کنید .
یکی از برترین برندهای تجهیزات هوشمندسازی ساختمان ، برند " اینترا " INTERRA " میباشد .
تجهیزات هوشمندسازی ساختمان " اینترا " INTERRA " " تحت لایسنس کمپانی HAGER " " آلمان در کشور ترکیه تجهیزات خود را تولید میکند و شرکت ثمین پارسیان یکی از نمایندگان رسمی برند اینترا در تهران میباشد و میتواند کلیه تجهیزات این برند را با مناسب ترین قیمت در سطح ایران ارائه نماید . کلیه این تجهیزات دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/04/21

# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #


تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved