تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
بهره وری انرژی در خانه هوشمند
بهره وری انرژی در خانه هوشمند
بهره وری انرژی در خانه هوشمند
همانطور که میدانیم ، از عمده مزایای خانه هوشمند ، سهولت در انجام کارها و قابلیت دسترسی است و بدین ترتیب روال زندگی را بسیار لذتبخش میکند .
اما علاوه بر این احساس خوب ، استفاده از فن آوری خانه هوشمند میتواند تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی نیز داشته باشد .
در یک ساختمان هوشمند با تنظیم سناریوهای مختلف ، میتوان میزان مصرف انرژی برق را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد تا علاوه بر ایجاد محیطی لذتبخش با نور مناسب در ساعات مختلف روز ، صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف برق نیز تامین گردد .
همچنین در یک ساختمان هوشمند ، با تنظیم سیستمهای سرمایش و گرمایش و در مجموع تهویه مطبوع ، این امکان فراهم میشود که محیط پیرامون ما همواره با دمایی مناسب ، آرامش بخش لحظات زندگیمان باشد .
بدین ترتیب و جهت ایجاد مصرف بهینه انرژی ، میتوان سناریویی تنظیم کرد که در صورت خروج فرد از خانه هوشمند ، سیستمهای تهویه نیز غیرفعال شوند و نیز میتوان قبل از ورود به خانه از طریق گوشی موبایل ، سیستمهای تهویه را روشن نمود تا در زمان رسیدن شخص به منزل ، هوای خانه به دمای مطلوب رسیده باشد .
بنابراین ایجاد یک سیستم یکپارچه هوشمند در خانه ، اثربخشی هزینه را بدنبال دارد و قطعا تاثیر چشمگیری در کاهش صورتحسابهای مربوط به آب و برق و گاز و غیره ...... خواهد داشت که این صرفه جویی در مدت کوتاهی میتواند توجیه اقتصادی خوبی برای سرمایه گذاری اولیه جهت اجرای سیستم هوشمند در یک ساختمان است .
یکی از بهترین انتخابها برای ایجاد یک سیستم هوشمند درساختمانهای مسکونی ، انتخاب سیستم هوشمند " اینترا " " INTERRA " میباشد که در واقع در زمره برترین و با کیفیت ترین سیستمهای هوشمندسازی ساختمان است . هم به لحاظ مشخصات فنی و هم به لحاظ طراحی و ظرافت و زیبایی کار .
برند " اینترا " INTERRA " " تحت لایسنس کمپانی HAGER " " آلمان در کشور ترکیه تجهیزات خود را تولید میکند و شرکت ثمین پارسیان یکی از نمایندگان رسمی این برند در تهران میباشد و کلیه تجهیزات این برند دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/03/12

# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #


تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved