تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
امنیت در خانه هوشمند
امنیت در خانه هوشمند
امنیت در خانه هوشمند
یکی دیگر از امکانات خانه های هوشمند ، ایجاد امنیت در خانه در زمان هایی است که صاحب خانه در منزل حضور ندارد .
این امکان از طریق نصب سنسورهای تشخیص حرکت مزاحم ، در ساختمان هوشمند و اتصال آن به شبکه هوشمند ، میسر میگردد .
از آنجا که معمولا خانه های هوشمند ، در مناطق لوکس شهرها واقع هستند ، بیشتر هم در معرض خطر سرقت و مشکلات امنیتی قرار دارند و به همان نسبت نیز صاحبان این خانه های هوشمند ، اهمیت بیشتری به برقراری امنیت و حفظ اموال خود میدهند .
بنابراین برقراری یک سیستمامنیتی هوشمند در این منازل ، یک نیاز ضروری است که تولید کنندگان تجهیزات هوشمندسازی ساختمان ، این امر ضروری را مد نظر قرار داده و تجهیزاتی تولید نموده اند که بتواند این مهم را جامه عمل بپوشاند و امنیت را در ساختمان هوشمند تامین نماید .
برای انجام این کار ، کافیست سنسورهای تشخیص حرکت مزاحم را در قسمتی از سقف بالای ورودیهای خانه ، تعبیه نمود و آنرا از طریق شبکه KNX به کل سیستم ارتباط داد و سناریویی را برای آن تعریف و تنظیم نمود که در زمان خروج از منزل ، با فعال کردن این سنسورها ، هرگونه حرکتی در فضای خانه ، باعث اکتیو شدن آنها و ارسال پیام به سیستم هوشمند میشود و در این هنگام ، سیستم هوشمند ، طبق برنامه ای که از قبل برایش تعریف شده است ، سیستم آژیر را فعال نموده و از طریق پیامک ، موضوع را روی گوشی صاحب خانه ، گزارش میدهد و امکان رویت فضای خانه را نیز از طریق دوربینهایی که در آن مکان وجود دارد ، مهیا میسازد .
همچنین این سیستم میتواند اگر برایش تعریف شود ، در شرایط بحران ، درها و پنجره ها را قفل نماید و همچنین چراغهای خانه و فضای حیاط را به حالت چشمک زن در بیاورد تا از این طریق ، پیام خطر ، از فاصله های دورتر نیز قابل رویت باشد .
یکی از بهترین انتخابها برای ایجاد یک سیستم هوشمند درساختمانهای مسکونی ، انتخاب سیستم هوشمند " اینترا " " INTERRA " میباشد که در واقع در زمره برترین و با کیفیت ترین سیستمهای هوشمندسازی ساختمان است . هم به لحاظ مشخصات فنی و هم به لحاظ طراحی و ظرافت و زیبایی کار .
برند " اینترا " INTERRA " " تحت لایسنس کمپانی HAGER " " آلمان در کشور ترکیه تجهیزات خود را تولید میکند و شرکت ثمین پارسیان یکی از نمایندگان رسمی این برند در تهران میباشد و کلیه تجهیزات این برند دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/03/15

# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #

تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved