تهران، میدان رسالت، ابتدای خیابان فرجام شرقی، خیابان 49، پلاک 24
021 - 7789 48 41
طرح هوشمند سازی ویلا
طرح هوشمند سازی ویلا
طرح هوشمند سازی ویلا
سیستم کنترل روشنایی:
• کنترل بر اساس خاموش و یا روشن نمودن روشنايي ها (ON&OFF)
• تعیین لوکس روشنایی توسط دیمرها، جهت انواع لامپ های رشته ای (معمولی و هالوژن)، لامپهای گازی، انواع فلورسنت و لامپهای کم مصرف به طور نامحدود قابل نصب در تابلو.
• کنترل بر اساس حضور، توسط حسگرهای حرکتی و حسگرهای حضور
• کنترل زمان بندی
• تطبیق نور فضاها با نور موجود در محیط
• قابلیت شبیه سازی در زمان عدم حضور در منزل
• کلیدهای هوشمند مجهز به صفحه نمایشگر جهت گزارش گیری ، شدت روشنایی مسیرهای دیمر، گزارش دما،
ترموستاتيك و داراي قابليت گيرنده IR با قابليت كنترل توسط ريموت كنترل در انواع و تعداد پل هاي مختلف از برند هاي مطرح اروپايي
• استفاده از حسگرهای حرکتی و حسگرهای حضور با قابلیت کنترل زمان بندی،جهت راحتی بیشتر در فضاهایی که نیاز به روشنایی به طور لحظه اي مي باشد همچنين براي دستیابی به منطق کنترل صحیح، برای بکارگیری حسگرهای حرکتی در وضعیت فعال و یا غیر فعال ، مي توان لوكس روشنايي را تعيين نمود.
• استفاده از حسگرهای تشخیص حضورحرفه ای در فضاهای خارجی )ضد آب و تابش نور خورشید( جهت کنترل سیستم روشنایی و سیستم امنیتی با شعاع 16 متر و زاويه 220 درجه به چراغ هشداردهنده در هنگام حضور افراد غريبه

سیستم کنترل گرمایش و سرمایش :
• کنترل فن کوئل
• کنترل هواساز
• کنترل گرمایش از کف
• کنترل اسپلیت یونیت ها
سیستم گرمایش و سرمایش در سیستم کنترل هوشمند را می توان توسط کلیدهای هوشمند مجهز به ترموستاتیک در نظر گرفته شده جهت کنترل روشنایی کنترل نمود همچنین می توان از ترموستاتیک های دیواری با قابلیت اتصال به سیستم هوشمند استفاده نمود.کنترل زمان بندی و مانیتورینگ دمای فضای متفاوت، توسط دستگاه TOUCH PANEL به راحتی برای کاربر قابل دسترسی است.
در سیستم سنتی ترموستاتیک فقط در محلی که نصب باشد قابلیت مانیتور و کنترل را دارا می باشد و در سایر قسمت های ساختمان کنترل امکان پذیر نیست ،اما در سیستم هوشمند در هر فضایی از ساختمان که حضور داشته باشیم سیستم گرمایش و سرمایش را می توان کنترل کرد. (حتی از طریق اینترنت و تلفن همراه نيز قابلیت مانیتور و کنترل را داراست).
سیستم هوشمند بصورت دیجیتال بوده و دقت بالایی دارد و به علت این که ترموستات هاي ديواري با کلید های روشنایی یکی شده از نظر زیبایی فضای کمتری روی دیوار اشغال می کند.
سیستم ترموستاتیک هوشمند از طریق زمان قابل تنظیم می باشد و می توان از طریق یک نقطه کنترلی خاص مانند کلید ترموستاتیک )به طور مثال ورودی( و یا از طریق TOUCH PANEL و يا از طریق اینترنت و تلفن همراه كنترل كرد.

سیستم کنترل پرده ها:
کنترل پرده های مجهز به الکتروموتور )با عدم محدودیت در نوع الکترو موتور 24 ولت یا 220 ولت ( در سیستم کنترل هوشمند یکپارچه، با استاندارد KNXتوسط کلیدهای هوشمند در نظر گرفته شده جهت کنترل سیستم روشنایی و تهویه مطبوع در دسترس کاربر قرار دارد.
با استفاده از دستگاه تشخیص وضیعت آب و هوا، علاوه بر امکان گزارش گیری کامل از شرایط جوی، کنترل باز و یا بسته بودن پرده ها نسبت شرایط جوی موجود توسط کاربر امکان پذیر می باشد. همچنین با به کار گیری منطق کنترل صحیح می توان از آسیب نورمستقیم آفتاب جلوگیری نمود.

سیستم توزیع صوت هوشمند:
سیستم کنترل و تنظیم صوت هوشمند Multiroom Audio این امکان را در اختیار کاربر قرار خواهد داد تا با در نظر گرفتن یک رک صوتی با هشت منبع صوتی در یک نقطه از ساختمان ویلا ، همه اتاق ها به هر یک از منابع صوتی دسترسی داشته باشد و به موسیقی دلخواه خود گوش کند) بدون ایجاد تدخل با دیگر کاربرها ( و هیچ محدودیتی در تعداد اتاق ها وجود نخواهد داشت.
کنترل محلی این سیستم در هر یک از فضاها شامل: تعویض منبع صوتی، تنظیم شدت صدا ، تغییر در فرکانس صدا ) صدای زیر و بم ( همگی توسط کلیدهای هوشمند )در نظر گرفته شده برای کنترل روشنایی، تهویه مطبوع و پرده هاي برقي ) و دستگاه Touch Panel در دسترس کاربر قرار خواهد داشت.

یکی از برترین برندهای تجهیزات هوشمندسازی ساختمان ویلا ، برند " اینترا " INTERRA " میباشد .
تجهیزات هوشمندسازی ساختمان " اینترا " INTERRA " " تحت لایسنس کمپانی HAGER " " آلمان در کشور ترکیه تجهیزات خود را تولید میکند و شرکت ثمین پارسیان یکی از نمایندگان رسمی برند اینترا در تهران میباشد و میتواند کلیه تجهیزات این برند را با مناسب ترین قیمت در سطح ایران ارائه نماید . کلیه این تجهیزات دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

تاریخ انتشار این مقاله : 1398/03/30

# لیست قیمت اینترا # نمایندگی رسمی اینترا # لیست محصولات اینترا # نمایندگی اینترا # اینترا ایران # اینترا تهران # اینترا شرق تهران # نمایندگی اینترا در تهران # نمایندگی اینترا در شرق تهران # لیست قیمت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان # هوشمند سازی ساختمان # INTERRA # INTERRA TEHRAN # INTERRA IRAN # INTERRA PRICE LIST # INTERRA PRODUCT LIST #




تهران، میدان رسالت ، خیابان هنگام ،
ابتدای خیابان فرجام شرقی ،
خیابان 49، پلاک 24 ، طبقه اول
021-77893248
0920-1200145 تلگرام
©2018 Samin Parsian, All Right Reserved